طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

Portal definition

تعریف پورتال
بعید است ، فهرست و نام پرتال اینترنت را ندیده باشید امروز با تبلیغات گسترده رسانه ها به عنوان ناظر در پورتال هستند.
تبلیغات بر روی جلد مجلات ، تبلیغات در وب سایت و... همه نشان داده اند که پس از آن که جامعه درگیر هستند در ایران است نگرانی کرد که نام جدید پورتال کنید.
از آنجایی که ما هستیم نه روانشناس و نه جامعه شناس بدون مرز به بهتر ؛ باب موضوع اصلی ، بازار پورتال در ایران در نظر بگیرند. در نهایت ، شرح خلاصه ای از تعاریف و قوانین پورتال آمده است.

بازار تبلیغات در ایران ، این زمان به پورتال ها خیره شده است!
قبل از اینکه نیاز به بررسی هر چه که ما علم ، و کوچک ترین مشکلی است که باید به چه دانید وب پورتال به نام؟ وجود دارد که هیچ پورتال یا سرویس دهنده وب ، به جز در خاص؟
در طول چند سال به درگاه ورود به واژه نامه های کاربران اینترنتی است به تازگی و رنگ جدید می شود ، نه تنها به گروه های حرفه ای در تعریف پورتال و از همان تجربه کاربر به طور متوسط می شود اشتباه نبوده است.
چشم انداز ، که بسیاری از کاربران سایت در ایران پورتال با زمینه سفید که از امکانات چند بزرگ آزاد منحصر به فرد و یا ارائه ارز تشکیل شده است است راه بالا را که معمولا ارائه هر گونه خدمات به کاربر ، به عنوان مثال ، ایمیل ، وبلاگ ، شغل ، آلبوم عکس و... در یک جمله همه کاره است!
اما اگر صادقانه و باید به مقابله با این موضوع گفت : این تعبیر یعنی فاجعه! البته ، بلایای طبیعی ، از جمله مانند انجمن کامپیوتر ایران به چشم می آید بسیار. استفاده از این واژه به جای نقل مکان کرد نشان بنر تبلیغاتی را در کادر به جای آن از نرم افزار وب سایت ساز سیستم مدیریت محتوا!
برعکس شود مزایای عمده ای که باعث نجات برخی از ایرانی ارائه دهنده و در نهایت آگاهی از اطلاعات کاربران ، و متأسفانه اشتباه پایان این است که این زمان حتی یک پورتال استاندارد و واقعی است نه!
بله! امروز ، هر جا پای پیاده بروید ، هر سازمان ، هر شرکت و موسسه و تعاونی برای پورتال است. عدم وجود تبلیغات صادقانه و ارائه آموزش در موضوع در پورتال اشتباه ، که باعث شده حتی افراد دیگر ادعا پورتال شخصی هستند ، اما گاهی اوقات واقعا کوچک و پروژه های آماده ، خریداری شده پورتال هستند؟ جواب شما فقط یک کلمه است ، نه!
بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در داخل سیل از تبلیغات در جهت تولید نرم افزار پورتال صفحه وب ژنراتور رخ داد که بیش از حد قیمت به مشتریان خود در بازار خواهد شد ، که متاسفانه اغلب سازمانها و نهادهای دولتی و یا نیمه خصوصی و گاه بزرگ به فروش برسد.
با بیان این موضوع می تواند چند سوال :

1 -- آیا این شرکت ها تا کنون تجربه اجرای یک پورتال تا به حال؟
2 -- آیا پروژه به عنوان پورتالهای سازمانی گسترده و ملی می توانند به استفاده از نرم افزار منبع باز؟
3 -- آیا پورتال تنها در کنترل پنل مدیریت به معنی یا خدماتی که به پرتال ارائه می شود دارایی جمع آوری می شود؟
4 -- آیا انتشار اینترنت در کشور ما که به طور کامل تایید نشده است و یکی از خاصیت اصلی پورتال حذف کاغذ بازی های اداری ، پورتال رئیس سازمان به معنی؟
جواب چهار سوال از این مقطع شما می توانید در نقد مفصل از نرم افزار نگاه من است پورتال به عنوان یک سازمان "پورتال ، انگیزه ای برای سودجویی" نامیده می شود بخوانید.

پورتال هیات تعریف شده است؟
پورتال می تواند یک پورتال به کلمه (دروازه) معنی است که وب سایت یکی از لوازم جانبی در شرایط طراحی و برنامه نویسی وب سایت تا حد زیادی مشابه است.
تفاوت اساسی با طراحی رابط پورتال و سایت معماری هواپیما کسب و کار است. اشتباه نیست ، دو سنگ بزرگ اقلام راه خود را کوتاه هستند!
سیستم پورتال که پیش از این پروژه توجیه اقتصادی محاسبه می شود دقیقا عکس وب سایت عمل.
ایجاد یک پورتال فروش حرفه ای باید از چندین دعوت می شود برای اولین بار به جز به جز برای تهیه و فروش و خدمات را به شما و پورتال خود را به برنامه ریزی به ارمغان بیاورد. واژه ها در سیاست پورتال تیم بازاریابی برای CRM مزایای استانداردهای تیم را بر عهده دارد ، زیرا در واقع ، این پورتال ها شعار "مشتری همیشه حق است.
پیرو این سیاست و استاندارد اموال سفارشی میزبانی پرتال سیستم به رخ می دهند ، یعنی هر کاربر به سلیقه و نیازهای خود را ، تا آن تمایل دارد به اطلاعات دسترسی خواهد شد. در این حالت پورتال را می توان تا حد زیادی مشابه سیستم عامل در نظر گرفته.
نسخه پشتیبان تهیه پورتال برای همه چیز و راننده باید شخصی و اختصاصی است که ذخیره سازی اطلاعات محرمانه شما مهم هستند و که شما و یا میلیون ها کاربرانی که به او اعتماد دارید که محیط امن و جمع آوری شده است.. این شخصی سازی از طراحی و برنامه نویسی به معنی و مانیتورینگ مرکز داده ها به ادامه!
به خاطر داشته باشید که هر وب سایت یک پرتال بزرگ است. برای مثال ، نوع طرح پورتال یاهو عمومی ، به اصطلاح عمومی است ، اما گوگل تنها یک موتور جستجو موتور.
خدمات بیشتر مهم است که پورتال را به کاربران می توانند ارائه :

موتور جستجو
چت و رسول
پست الکترونیکی
میزبان رایگان / ورود به سایت
فروشگاه
فرصت های شغلی
این خدمات عبارتند از اخبار و مشابه آن.
درگاه واسط یکپارچگی در طراحی خاص ، عمدتا روش وجود دارد جدول طراحی شده است برای رسیدگی به این مسئله بسیار. از اخبار گرفته تا چت و گفتگو.
بازی هواپیما پورتال کسب و کار در درآمد تا به مفهوم کمی از خدمات فعلی و بسیاری از هزینه ها و منافع به دست آمده پورتال آگهی نمایش پورتال خدمات پس بسیاری از خدمات حرفه ای به منبع این شد که هزینه های اولیه و بسیار مهم و در حال حاضر میزان آن را کاهش دهد و در نهایت کار به دلیل تکنسین مدیریت و مجزا سپرده شده است سرویس با کیفیت باال برای پایان دادن به کاربر ظاهر می شود. به عنوان مثال ، مناقصه و استخدام با نام تجاری جدید یاهو در بخش پورتال مشاغل توسط اسپانسری با همین نام اجرا شده است. مشاغل جدید یک شرکت بزرگ آمریکایی است که در خدمت منحصرا برای یاهو است.
هزینه که فقط تا یک پرتال بسیار سنگین و بزرگ است اما در عوض سود پورتال از تامین کنندگان خدمات اینترنتی دیگر بسیار بالاتر مانند تلفن ، وب ، چت و... است. در واقع ، نفت ، پورتال شرکت می تواند به اینترنت باشد می تواند تصور!
من همچنین ضبط با یکی از شرکت های نفتی / اینترنت من ، طرح تجاری خود با نفت ، درآمد بارگیری در این هفته خود را در اوایل دوره 50.000 $ معمول منتقل می شوند. در واقع ، حدود دویست میلیون دلار رقمی در هر ماه فرای 70 ٪ از نرخ از اخذ سفارشات تبلیغاتی به دست می آمد!
بخشهایی از راه اندازی و مدیریت یک پورتال حضور دائمی و گاهی اوقات دارای حیاط عبارتند از :
مدیر پروژه ، مدیر پورتال ، بخش سرپرست کیفیت ، برنامه نویسی بخش گرافیک و بخش طراحی ، بخش ، تابلو اعلانات ، فروش و بازاریابی ، مدیریت بحران ، مدیریت مرکز داده ها و تعمیر و نگهداری ، بخش مالی ، بخش مانیتورینگ و پشتیبانی و. ..
شاید یکی از هیات نشریه پورتال شوکه می شود ، اما زندگی به عنوان طرح و بدون این شناسه و همه بخش های دیگر که در این لیست داده شد غیرقابل فکر است!
دفعات بازدید : مقاله ای که کوتاه نقدی و تبلیغات بازار شد پورتال در ایران و همچنین توصیف ماهیت سایت عمومی علمی نسبتا پورتال ، بیش از این مقاله بررسی شد.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links