طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Saturday, October 17, 2009

دسته بندی یا گروه بندی بر اساس نوع پورتال

دسته بندی یا گروه بندی بر اساس نوع پورتال

به تازگی محتوای پورتال ، یکی دیگر از این رده است که دارای دو قسمت به پورتال پورتال کسب و کار (تجاری ، پرتال) و پورتالهای سازمانی (درگاه) طبقه بندی شده وجود دارد.

پورتالهای سازمانی (B2E)

1 -- EIP یا تصدی پورتال اطلاعات
تعداد کارمندان که استفاده از این پورتال به منظور بهبود فرآیند دسترسی به اطلاعات مردم ، به تبادل اطلاعات و کار بر روی اطلاعات طراحی های مختلف می باشد. EIP می توانید مراحل و فرآیندهای پیاده سازی کنترل پردازش ، ذخیره سازی داده ها (انبار داده ها) ، برنامه های کاربردی را در سازمان جمع آوری استفاده کنید.

EIP دسترسی کارمندان به انواع دیگر مانند پورتالهای و کسب و کار الکترونیکی پورتال پورتال شخصی فراهم می کند. خلاصه می توان گفت که EIP ، برنامه ای است که شرکت ها را قادر می سازد به کاربران اجازه دسترسی به اطلاعات آنها درونی ، شخصی خود را به آنها و بار آخر تصمیم درست گرفتن اطلاعات موجود نیست.


Anv این نوع پورتال عبارتند از :

1-1 پورتالهای اطلاعاتی کسب و کار
هوش کسب و کار ، از جمله برنامه ها برای جمع آوری ، ذخیره سازی ، تجزیه و تحلیل و دسترسی به اطلاعات در مورد استفاده از این اطلاعات برای کاربران اجازه می دهد تا بر اساس اطلاعات را به انجام بهترین تصمیمات. همچنین نوع پورتال ، از انواع پورتالهای سازمانی است که به کاربران اجازه دسترسی به پورتال ها و گزارش را به پایگاه سازمان باید. این اطلاعات -- که کاملا به -- کاربران از تصمیم گیری فشار. آی بی ام و پرتال اوراکل از ارائه دهندگان این نوع هستند.

1-2 کسب و کار منطقه (اینترانت) پورتال
Pvrtalhayy که تنها عملکردهای خاص درون سازمانی عبارتند از. Authoria و PeopleSoft در مدیریت منابع انسانی ، SAP و اوراکل در پورتال ERP ، Siebel بازاریابی و فروش از ارائه دهندگان این نوع پورتال هستند. این نوع از پورتال است که کارمندان کمک به اطلاعات ذخیره شده در این سازمان شده اند که دسترسی به مجموعه و استفاده از آن را تعیین کنید.

1-3 پورتالهای نقش
این نوع از سه نوع مدل تجاری پورتال (مدل کسب و کار) از. که برای هر یک از انواع B2E ، B2C و B2B خدماتی ارائه می دهد.

در این پورتال B2E ، به کارمندان اجازه می دهد تا دسترسی به اطلاعات شما ممکن است داشته باشد. خروجی این نوع از پورتال شخصی در دسترس است.. محدوده B2C به شرکت اجازه می دهد تا مشتریان را به ارتباط برقرار کنید. این طیف ارائه می دهد سفارش ، صورت حساب ، پشتیبانی و پیگیری روند فراهم کردن الکترونیکی است. در این نوع از پورتال B2B اجازه می دهد شرکت چگونه به انتقال اطلاعات بین فرآیندهای کسب و کار خود و تولید کنندگان ، شرکت ها ، همکاران و توزیع کنندگان برای کنترل کرد.

2 -- È - کسب و کار (Extranet) پورتال
این نوع پورتال سه زیر مجموعه می باشد :

2-1 پورتالهای سازمانی تمدید
این نوع از پورتال B2B در شرکت های همکار و تولید کننده به Dhndkh شرکت Exteranet دیگر اجازه دسترسی داشته باشد به. در این حالت خدماتی نظیر سفارش کالا بوسیله پست ، در نظر گرفته شود درخواست شرکت در مناقصه است استفاده می شود. این نوع از محدوده B2C پورتال به مشتریان اجازه می دهد برای دسترسی به Extranet شرکت ها و خدمات مانند سفارش ، صورت حساب مشتری و خدمات دریافت می کنند.

2-2 پورتالهای بازار الکترونیکی
این نوع پورتال به کاربران اجازه می دهد محصولات خود را به خرید و یا فروش بر روی سایت شوید. این نوع از پورتال بین خریدار و فروشنده ایجاد و ارائه اخبار و اطلاعات در رابطه با بخش های مختلف موضوع خواهد شد که در آن فعالیت های اعضای سایت برای کمک به تصمیم صحیح می باشد.

2-3 پورتالهای ماشماهی
این نوع پورتال ، B2B منطقه و به کاربران اجازه خود را به کالا و خدمات باید در دسترس اجاره. از نمونه های این نوع پورتال عبارتند از :

ServicePort Portera 's

Salesforce.com

MySAP.com SAP 's

oraclesmallbusiness.com اوراکل 's

3 -- شخصی (WAP) پورتال
3-1 فراگیر تحرک و یا پورتالهای پورتال
این نوع از پورتال تلفن همراه ، PDA ، Vmhsvlaty از این نوع هستند ، به عنوان یک سرویس مهم برای کارمندان و مشتریان خواهد شد معرفی شده است. از آنجا که این دو گروه با استفاده از این نوع پورتال می توانند اطلاعات را به نقل خدمات ، محصول ، قیمت ، تخفیف ، وضعیت پرداختها و وضعیت حمل و نقل کالا را کنترل..

4 -- بخش عمومی و یا مگا (اینترنت) پورتال
سازمان هایی که در این گروه گنجانده شده اند ، جذب تعداد زیادی از کارهای آنلاین تماس با ما. این نوع از پورتال هستند دو زیر گروه :

4-1 پورتالهای تجاری (پورتالهای شخصی)
Pvrtalhayy که اطلاعات را به عموم مردم به عنوان ارائه به مردم است. خدمات این پورتال معمولا رایگان هستند ، هزینه تبلیغات خود را به دست خواهد شد. مخاطب این پورتال عام مردم هستند و با دیگران از فرصت های کسب و کار از اینترنت استفاده پورتال ارتباط برقرار کنید. نکته جالب در مورد این نوع پورتال این است که اکثر موتورهای جستجو اضافه شده توسط خدمات گروه پورتالهای تجاری قرار داده شده قدیمی هستند.

اغلب این نوع پورتال اطلاعات ارائه می دهد از جمله قیمت سهام ، گزارش هواشناسی ، اخبار ، فهرست های تلویزیونی است. ارائه برنامه هایی که کاربران این سیستم ها شامل تقویم ، بازی ها ، دایرکتوری آنلاین) از مردم آدرس و برنامه ریز الکترونیک و مجموعه یادداشت های انجام است را تامین کند. .

موضوعاتی که در این پورتال ارائه شده ، اغلب شامل مطالبی است که عموم مردم علاقه مند هستید : مانند ورزش ، سرگرمی ، تجارت ، علوم و آموزش و پرورش.

ویژگیهای پورتال چنین شخصی ، از جمله اطلاعات و ظاهر سایت می باشد. توجه داشته باشید که در این نوع پورتال مهم است که همه مردم امکان دسترسی به اطلاعات ذکر شده ، حتی اگر شما هنوز وارد سایت نشده. Pvrtalhayy از قبیل یاهو ، ام اس ان و AOL در این گروه گنجانده شده است. کاهش تعداد این نوع از پورتال.

4-2 پورتالهای صنعتی ، پورتال های عمودی یا vortals
شماری از این پورتال به سرعت در حال افزایش است. این نوع پورتال در ارتباط با منافع خاص مانند کامپیوتر ، خرده فروشی ، بانکداری و بیمه متمرکز شده است. Ivillage.com عنوان مثال از این نوع از پورتال است برای خانواده ها.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links