طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

تعریف پورتال و پورتال سازمانی

تعریف پورتال و پورتال سازمان
پورتال چیست؟

نام پورتالهای بزرگ را شنیده است ، اما شاید برای برخی از ما شده است سوالی است که در واقع رخ داده است یک پرتال است؟ خصوصیات و ویژگی ها چه هستند؟ و آنچه از وب سایت های مختلف است؟ پورتال به فارسی فرهنگ لغت ترجمه واژه "پنجره" ، "درگاه" و "مدخل" ذکر شده کلمه پورتال به معنی متفاوت در تکنولوژی اطلاعات. اگر ما می گویند آسان می کند ، یک پرتال وب صفحه ای که اجازه می دهد تا واسط دسترسی آسان به همه چیز کاربر ، برای وظیفه یا خواسته اش نیاز دارد -- بدون در نظر گرفتن این است که آیا آن مکان فیزیکی ، فراهم آوردن. به عبارت دیگر پورتال "پورت" یک دنیای مجازی است که کاربران می تواند از طریق امکانات دیگر ارائه شده باشد ، به تمام نیازهای شما را برآورده است. نیاز مانند جستجو یا خرید (مثلا یک کتاب) ، دسترسی به حساب های بانکی ، افزایش و کاهش اعتبار و یا اعتبار حساب کاربری برای به روز رسانی اطلاعات سخت افزار کار ، همه چیز را از طریق واحد بندر پورتال اجازه می دهد تا کاربر به.

ویژگی های اصلی یک پورتال عبارت از :
تجمع اطلاعات
بودن اطلاعات هدف قرار دادند
اطلاعات در دسترس بودن
سوپاپ جدید منحصر به فرد

پورتال می خواهم کامپیوتر خانگی ، اطلاعات و انواع خدمات بر روی صفحه وب واحد و سازگار و خوش بر و رو برگ ها در دسترس است. گاهی اوقات این صفحه نامیده می شود زمان وب سایت می باشند. نقطه شروع و یا پرتال می توانید مطمئن باشید که صفحه اولیه زمانی که کاربر اتصال به وب سایت می توانید ببینید. با این حال ، بر خلاف صفحه کامپیوتر ، پورتال می تواند از طریق اتصال به دستگاه های گسترده ای پیش بینی شده که در وب سایت خود را (از جمله تلفن های موبایل تعیین می شود) مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال ، بسیاری از شباهت های آشکار بین پورتال وب است به نحوی که اولین نگاه به طرز محسوسی متفاوت بین این دو است همه آنها به جز این دو نیست کاملا متفاوت است. سئوال این است که تفاوت میان این دو روشن است؟ در پاسخ به این سوال باید ویژگی های زیر را از یک پرتال از وب سایت های مختلف گفت که :

بنادر که از طریق آن فرد می تواند پورتال مجموعه مربوط به منابع در بر داشت.
نمایش هدفدار اطلاعات با استفاده از تجربیات کاربر.
دسترسی به انواع داده و طبقه بندی داده های گروه بندی شده.
امکان به اشتراک گذاری و همکاری میان تمامی کاربران و کاربران پورتال.
امکان پیوستن به نرم افزار و سیستم های نرم افزاری که گردش کاری مشخص و تعریف شده است.

پورتال نسخه خلاصه

نوشته شده اگر شما برگردید به عقب ، متوجه شد که هنگامی که ما سیستم های نرم افزاری به گونه ای تبدیل شده بودند که لازم بود به کار با سایر برنامه ها ، برنامه های دیگر بسته است ، همان می تواند برنامه های کاربردی چند که ما بدون مشکل استفاده کنید. ویژگی های که وجود نداشت قبل از. تاریخچه پورتال از ابتدا و نسل های تکامل یافتن آنها یکی پس از دیگری پا به عرصه گذاشته اطلاعات جهان است.

نسل اول پورتال ها :
پورتال اول ، خود را به عنوان نسل اول نام آنها ، ارائه مطالب ایستا ، مستندات و اطلاعات و نیز زندگی می کنند و امنیتی خوردها ، صفحات وب بر اساس بودند. مثالهای نمونه این نسل سایت یاهو و یا اکسایت است. این محیط پورتال به هم پیوسته ، اهداف زیر را دنبال کنید و همان صفحه واسط مشخص و منحصر به فرد دسترسی به مجموعه اطلاعات توزیع شده در سراسر شرکت یا سازمان ، فراهم لمس کردن کاربر. این اطلاعات معمولا شامل اخبار شرکت ، شرایط و فرم های استخدام ، کارمندان و اطلاعات مربوط به نحوه تماس با آنها ، مستندات رسمی و سیاست های اعلام شده شرکت و پیوند ارتباطی مفید بود.

نسل دوم پورتال ها :
نسل دوم پورتال بر اساس تاریخ مشخص تر اطلاعات و برنامه های کاربردی بودند متمرکز شده است. شباهت ها ، بسیاری به ویژه در زمینه جمع آوری اطلاعات نسل اول با وجود این همه بود نیز وجود دارد ، اختلاف مهم : این فرصت های پورتال را به کاربران در محیط زیست به ارائه مستمر و ممکن است از نقطه تمایز با نسل قبلی شده است در نظر گرفته شد بود.

پورتال های نسل دوم برای ایجاد قابلیت همکاری متقابل را در ادارات مجازی و کار را برای این تیم به منظور ارائه به مردم Vzayfshan. نسل دوم پورتال خدمات ، از جمله چند که آنها می باشد خدمات مدیریت محتوی (سازمان و مدیریت اطلاعات مرتبط) و سرویس های همکاری (که به داد کاربران می توانند با یکدیگر گفتگو برای آتش سوزی و ایمیل دیگری فرستاده و قرار ملاقات آنها) اشاره کرد. پست ها در این پورتال قابلیت تعریف گروه های کاربری Nyzfrahm شده بود. به عبارت دیگر ، مشارکت پورتال ها ساز و کار خانگی در یک سازمان فراهم ساخته است.

نسل سوم پورتال ها :
نسل سوم برای ایجاد فضای مجازی تجارت (پست کسب و کار) ساخته شد. رابط کاربری نسل سوم پورتال به کارمندان ارتباطات ، تامین کنندگان ، تولید کنندگان و مشتریان به شمار می رود. ویژگی های اضافی در این پورتال می توانید به نرم افزار مربوط می شود مبتنی بر سرویس دهنده متفاوت است. به عبارت دیگر ، این پورتال به نقطه پیوستن به محتوای بازی ها و برنامه های کاربردی مستقر در سرورهای مختلف به طور همزمان با استفاده از خدمات خود را در حال کار. علاوه بر این ، امکان دسترسی به محتویات و امکانات سیستمهای مختلف را از طریق انواع ابزار و تجهیزات ، بسته به نیاز کاربر امکان پذیر است. گروه پورتال مجموعه قابل توجه و ارزشمندی از اطلاعات ، مستندات ، امکانات و قابلیتهای نرم افزارهای مرتبط را از طریق پست به یک پورت فراهم کاربران.

علاوه بر این ، این پورتال به صورت خودکار هدف کاربر را بر اساس نقش و ویژگی های خاص خود را کشیدن. به عبارت دیگر ، نحوه نمایش ، محتوی و امکانات در دسترس ، بسته به نقش تعریف شده کاربر را به نحوی خاص و منحصر به فرد ، او دفع و انهدام قرار داده است. توسعه آینده نسل از پورتال کلیدی ، کار را به ایجاد قاب باز (از قبل تعریف نشده) برای سرویس های عمومی باشد.

انواع پورتال ها

انواع مختلف سازمانها ، از جمله کاربرانی که آنها را می توان به مشتریان ، شرکا ، کارمندان اشاره کرد. همه علاقمند به کاربران این اطلاعات و استفاده از خدمات. واضح است که هر کدام از آنها نیازهای خاص و اغلب متفاوت است. برای پاسخ به این تنوع ، انواع مختلف پورتال ایجاد شده و استفاده می شود. به طور کلی ، با توجه به نیازهای کاربر چگونه ، پورتال می تواند در چهار گروه زیر دسته بندی نمود :

کسب و کار را به مشتریان پورتال (B2C)

این نوع از سیستم های پورتال CRM [1] مربوط به مصرف کنندگان و مستقیم دسترسی به مجموعه ای وسیع از اطلاعات و خدمات آن را فراهم می کند -- برای مثال ، اطلاعاتی مانند "راهنمای محصولات" و سفارشات مشتری "" در خرید های خود و ارتباط کاربر به مشتری بخش پشتیبانی برای این پورتال پیش بینی شده است. مانند هر پورتال دیگری ، یک پورتال B2C معمولا در قد و ارائه شکل است که نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهد.

کسب و کار (کسب و کار درگاه (B2B)
نوع دیگری از زنجیره مدیریت منابع شکل خواهد پورتال [2]. این نوع پورتال اطلاعات برای تولید کنندگان ، تامین کنندگان نمایندگی ها و توزیع کنندگان ، به گونه ای مناسب و دسته بندی آنها را جمع آوری و ارائه قرار می گیرد. نمونه عمومی پورتال B2B -- برای مثال ، یک شریک تجاری قادر است محل بخشهایی از اطلاعات و امکانات مانند سفارش خرید و صدور فاکتور دسترسی و امکانات برای استفاده از این بخش بود. درخواست برای پیوستن به یکی از یکپارچگی لازم Pyshnyaz · یونجه واحد محیط زیست بستر های تجاری و محیط مجازی لازم برای کسب و کار است. محیط زیست ممکن است که در آن کالا یا خدمات ، صدور صورت حساب خرید و فروش ، دسترسی به اطلاعات تولید و دیگر امکانات مرتبط با تامین نیازهای شما.

B2E

که بیشتر از این پورتال به عنوان پورتال اینترانت معمولا به بستن ، انتشار و به اشتراک گذاری اطلاعات و خدمات شناخته شده پرسنل در سازمان را ایجاد می کند. B2E به تقسیم بندی به دو دسته اصلی است :

· پورتال است که اجازه می دهد تا کارکنان برای دسترسی به محتویات به هم پیوسته مانند اخبار ، اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری ، موتور جستجو و منابع فنی و ارائه گزارش. معمولا این نوع پورتال اطلاعات موجود را به تمام کارکنان سازمان است. هیات پورتال و کارکنان در یک سازمان قادر است تا از طریق گپ و گروه های در تماس با یکدیگر و با هم کار کنند. عموما ، این پورتال ها امکاناتی نظیر ثبت نام کلاس و یا یک اردو را نیز به کاربران ارائه شده باشد. علاوه بر این ، کاربران در پورتال معمولا می توانند اطلاعات شخصی مانند نام و کلمه عبور خود را تغییر دهید.

· دانش پورتال کارگر با مثال خاص و یا فروش به اهداف هستند برای ایجاد یک محصول می باشد. این مجموعه ای از محتوای پورتال برای حمایت از روند کند ، یا برخی از فرایندهای به اشتراک گذاشته. به عنوان مثال یک برنامه تکنسین خودکار ممکن است منابع از برنامه های دیگر برنامه هایی نیاز به نگهداری اطلاعات لازم را در جهت بازرسی و تاریخ تعمیر ، زمان بندی ، تجهیز و یا قطعات و تعمیرات مورد نیاز را به آن را دریافت می باشد.

پورتال های عمومی (یا عمومی مگا پرتال)

با استفاده از این پورتال به عنوان پورتال های اینترنتی شناخته می شوند و مهمترین ویژگی این است که مخاطبان بزرگ. این نوع از پورتال نیز در دو گروه دسته بندی می شوند :

· پورتال عضو که همه کاربران از اینترنت برای تماس با ما (به عنوان مثال یاهو ، اکسایت ، گوگل ، و غیره)
· پورتال های خاص (صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی) که آنها نیز پورتالهای عمودی و مخاطبان محدود و خاص (مانند بانکها ، پورتال ، سازمان های دولتی ، ادارات و...)

باید توجه داشت که یک پرتال می تواند پیوندهای به پورتال های مختلف دیگر ایجاد کنید. علاوه بر این ، به عنوان یک سازمان دارای یک تنوع از کاربران ، می تواند (و گاهی اوقات مورد نیاز) که پورتال های مختلفی برای پشتیبانی از نیازهای آنان را برآورده می تواند باشد.

جنبه های کارکردی یک پرتال

با وجودی که این پورتال در انواع مختلف و اندازه خلق شده اند ، اما ویژگیهای محدود و مشخصی هسته اصلی آنها به عنوان شناخته شده عبارتند از :

پنجم هر پورتال اطلاعات و خدمات با یکدیگر در یک مکان برای جمع آوری.
هر پورتال می تواند پنجم اندازه لازم از شخص یا گروهی را آغاز کنیم.
پنجم هر پورتال در هر زمان و هر جا در دسترس است.


پورتال مجموعه اطلاعات و خدمات با یکدیگر در یک محل و جمع آوری

هدف اصلی فراهم آوردن دسترسی آسان به همه چیز (خدمات اطلاعات) که کاربر انجام وظایف و مسئولیت های مورد نیاز ، صرف نظر از منبع آن منتقل می شود.

اطلاعاتی که یک پرتال فراهم می کند

پنجم ساختار داده ها. اگر داده ای در سازماندهی ، ارائه آسان آنها وجود داشته باشد (که اغلب بر اساس کلمات کلیدی سلسله مراتبی). فهرست کتاب ها بر اساس حروف الفبا از کتابخانه مثال خوبی داده های ساخت یافته است. داده های ساخت یافته اغلب شامل ، گزارشها ، تجزیه و تحلیل ، نمایش داده و دیگر انواع دانش مرتبط با کسب و کار خاص است.

ن پنجم آغاز ساختار داده ها ، جستجو با او دشوار بوده و آنها معمولا از پایگاه خارج می شوند. این نوع داده می توان متن ، صدا ، تصویر و اشکال گرافیکی ، از قبیل اسناد و یا دفتر ، یادداشت ها ، ایمیل ، قرارهای ملاقات را مثال زد.

پنجم اطلاعات خاص [3] ، که می تواند شامل : خرید و فروش محتوی (به عنوان مثال ، انواع اخبار ، گزارشها ، اطلاعات سهام ، کاریکاتورها و محتویات بی اهمیت) و به خصوص در زمینه استفاده از سایر محصولات و فرآیندهای در اختیار قرار داده می شوند.

خدمات ارائه شده توسط پورتال باشد

· همکاری (با خدمات ارتباطی ، همچنین به عنوان شناخته می شود) و به کاربران اجازه می دهد تا با یکدیگر پرتاب گپ زدن ، شرکت در بحث های گروه مطالب خود هستند ، آنها سهم خود را...

انواع مدیریت محتوا از جستجوها ، مدیریت و ویژگی های زیر را دنبال کنید به منظور استخراج داده ها ارائه می دهد.

· خدمات شخصی (به عنوان خدمات تراکنشی نیز نام برده) ، که به کاربران اجازه می دهد تا با سیستم های دیگر (از جمله سیستم های فروشنده و یا نماینده محصول) مربوط می شود به طور مستقیم و بدون واسطه. به طور معمول ، این قابلیت به کاربر اجازه می دهد ، به عنوان مثال برای انجام فعالیت های زیر را :

-- محصولات خریداری شده از سازمان
-- جلسات خود را به برنامه
-- نمایش مانده حساب خود و یا به
-- در کلاس مورد علاقه خود را به ثبت نام


هر پورتال می تواند به اندازه لازم از شخص یا گروهی را آغاز کنیم.

یکی از ویژگی های جالب از یک فرم تابع پورتال و برای افراد مختلف متفاوت است. یکی از راه های است که در آن هدف استفاده می شود ، ساختمان مناسب و تحول بر اساس خواست و قابلیت های پورتال و یا تجربه شخص یا گروه استفاده کننده است. چرا این است که کاربران متفاوت شکل متفاوتی از یک پورتال به تمام اطلاعات و ارائه خدمات مختلف به آنها می باشد :

با توجه به درخواست برخی از تغییرات به طور کلی بار تجارب شخص یا گروهی گفته می شود به این معنی است که شخصی در مورد چگونگی انتخاب محتوای پورتال پیش بینی شده است. بسیاری از این انتخاب به صورت خودکار بر اساس نقش کاربر (برای مثال ، سازمانی و موقعیت او) که انجام شده است. به عنوان مثال ، هنگامی که کارمندان وارد می شود به صورت خودکار فروش را به لیست برای محصول جدید خود را می تواند نمایش داده شد. با این حال در برخی از مطالب پورتال نمایش داده شده را انتخاب کنید تا به انتخاب کاربر در ورود به پورتال خود را برای انتخاب باشد.

سفارشی کردن و تغییر انتخاب کنید که چگونه به پورتال از جمله ظاهر آن (مثلا رنگ و چیدمان صفحه) ، مدل مرورگر محل نمایش محتویات صفحه. پورتال می تواند به عنوان یک کسب و کار و برچسب به حال نگاهی خاص و انواع مختلف نشان دادن برگها به اعضای ما است.


دو پورتال اجازه می دهد ویژگی خاص ، تعریف مجموعه ای از کاربران (مثلا مشتریان ، شرکا و یا کارکنان) را به هدف. بعضی از پورتال را حتی می توانید برای هر کاربر ، شکل خود را نشان دهد و آیکون های مختلف مشخص کنید.

پورتال در هر زمان و هر مکانی همیشه در دسترس

از آنجا که پورتال را برای استفاده در محیط های وب سایت را ایجاد می کند ، در هر زمان و از هر مکان با استفاده از یک مرورگر استاندارد وب در دسترس هستند. وب بر اساس نوع از تجهیزات ، از جمله دسترسی به تلفن همراه به پورتال مفید خواهد بود که آسان و اندامها
نویسنده حمید مشرف (با اقتباس از پرتال راه حل های آی بی ام Redbook)
یعنی پورتال
درگاه (پورتال) ارزش بندر به دنیای اطلاعات و منابع اطلاعاتی است ، به عنوان طبقه بندی شده و مورد نیاز کاربر.

دکتر یونس شکر خواه علامه طباطبایی و استاد دانشگاه ارتباطات ، پورتال تعریف شده عبارتند از :

در واقع یک پرتال برای کاربران اینترنت امکان پذیر است و بنابراین من باید گفت اولین قدم پورتال ، ایران و ایران نمی داند و در اینجا برای همه مفید است. در شرایط برنامه ریزی ، طراحی و هزینه توسعه سیستم استاندارد.

با این حال ، وب سایت پورتال که در تلاش است به حرکت در ایستگاه اول کاربران را به اینترنت می باشد. پورتال اغلب فروشگاه سایت و یا مسائل دیگر غالبا موتور جستجو دارند و ممکن است برخی از آنها را به گپ زدن و ایمیل به کاربران است.

وب سایت پرتال ها به لنگرگاه ((سایت لنگر و اتوبوس (دروازه) نامیده می شود.

در ساده ترین معنا ، پورتال دروازه ای به وب و سکوی پرتابی است که هر کاربر قبل از رفتن به گزینه های دیگر باید به عنوان منبع آمده ، از آن استفاده شده است.

ویژگی های پورتال عبارتند از :

مقوله های بلند و محتوا و طبقه بندی مطالب ، مدیریت محتوا و محتوا و غش ، ارائه ابزار برای تولید محتوا و توسعه محتوا ، محتوا ، محتوا و ویژگی ارائه شده در هر نوع سیستم و بستری ، قابلیت امنیت مناسب پشتیبانی از زبان های مختلف ، دسترسی آسان به اطلاعات ، سفارشی سازی و قابلیت های شخصی سازی ، جستجو و فهرست مطالب مواد طبقه بندی شده و قابلیت مرور مطالب و محتویات دسته بندی ، توانایی ارائه انواع خدمات در دسترس از طریق جایگزینی و سفارشی سازی کامپوننت (پورتلت).

هدف از طراحی و پیاده سازی پورتال ، واحد ایجاد وب سایت به منظور دسترسی به همه اطلاعات و خدمات سایت از سازمانهای دولتی و غیردولتی ، و بدون مراجعه مستقیم به فرد است. این بندر به عنوان یک نقطه و امکانات اصلی و معاملات معرفی مورد علاقه های شما می تواند ارائه دهد. هدف اصلی از طراحی پورت جامعه ، تعاملی و پویا است برای تسهیل آگاهی از این سرویس استفاده می شود و پایبند به.

درگاه نه تنها به وب سایت ، اما یکی از بخش های اصلی آن در نظر گرفته شده است. مراجعه به سایت پورتال است که کاربران اینترنت و کسانی که ارتباط با وب به عنوان منبعی برای ورود و نمایش داده شد مراجعه به وب سایت های مورد علاقه خود استفاده کنند. هرچند ، پورتال ها خدمات رایگان مانند چت و ایمیل و سایر خدمات رایگان به کاربران به ظاهر اهدا کنند ، اما هدف اولیه پورتال ، مفتخر است به ایجاد کاربر بر اساس نیازهای خود ، باید وب سایت را انتخاب کنید. پورتال برای اولین بار در اینترنت بودند که در واقع ارائه دهندگان اینترنت خدمات وب سایت اختصاصی شد در ایالات متحده امریکا وجود دارد. به عنوان مثال ، مشترکین به وب سایت AOL.com ، سایت اینترنتی این شرکت ها به اطلاعات دیگر مربوط به وب سایت بازی ها. اگر برای بازدیدکنندگان مثال آشنا با اینترنت می توان گفت امروز ما با نام وب سایت یاهو شدید. وب سایت ذکر شده ، علاوه بر تنوع از خدمات جستجوی وب سایت دیگر ، این پیشنهاد را به کاربران خود ، اطلاعات تجاری ، پیش بینی آب و هوا و دیگر خدمات به گونه ای است.

موتورهای جستجو بخش بزرگی از پورتال را در پشت دارند ، اما نه همه آن و همچنین موتور جستجو و دایرکتوری وب سایت ، و یا که حاوی اطلاعات طبقه بندی وبگاه های دیگر هستند ، پورتال های اینترنت است که برای طراحی شده اند بسیار محدود و اختصاص داده شده اند.

دولت پورتال پورتال هائی هستند را معرفی و خدمات عمومی در زمینه های مختلف پرداخت. این پورتال به طراحی شود در صورتی که بازدید کننده به راحتی دسترسی به تمامی خدمات مورد نیاز به دولت است.

پورتال می تواند از دیدگاه های مختلف طبقه بندی می شود می تواند باشد. از لحاظ دامنه تحت دو پورتالهای افقی و پورتال های عمودی تقسیم می شوند. پورتال های افقی پورتال هستند که در محدوده تحت پوشش است زیاد باشد. به عنوان مثال ، سایت یاهو است تقریبا افقی پورتال علاقه مندی ها تحت پوشش مردم است. عمودی پورتال هائی هستند که در پورتالهای طیف وسیعی از موضوعات ، از جمله صنعت خاص. پست ها در این پورتال تحت دامنه کم است ، اما بسیاری از عمق. بنابراین باید روی یک موضوع خاص را منعکس و از پرداخت به معنی حرفه ای است.


نکتهی دیگر در تعریف مفهوم پورتال ، مشتقات مانند پورتال پورتال کسب و کار ، ورزش ، اخبار ، سازمان ها و... که در آن سازمان را تعریف پورتال کافی :

· پورتال سازمانی و یا پورتال تصدی اطلاعات ، یکی از رایج ترین راه برای تبادل اطلاعات با کارکنان ، مشتریان و شرکای تجاری سازمانها هستند ، به طوری که هر فرد تنها به پورتال وب سایت ورود به سیستم می تواند اطلاعات ، منابع و خدمات موجود در خود خواهد شد. پورتالهای سازمانی معمولا حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه است که فقط لازم می باشد اقتدار. (به عنوان مثال : تنها به اطلاعات قانونی را تنها افرادی که مالک باید به تک) برخی از ویژگی های پورتالهای سازمانی به شرح زیر است :
o مدیریت اسناد و محتوا : اسناد و مدارک ارائه شده در مقوله های جداگانه ای ، کنترل نسخه های مختلف اسناد ، چرخش اسناد و مدیریت آنها ، از جمله امکانات سازمان در نظر گرفته شده است سایت شوید. با وجود امکانات فراوان و ایجاد مدیریت محتوا ، پورتالهای سازمانی نیاز به سیستم مدیریت محتوا ، معمولا در سازمان را حل کند.
o همکاری (مشارکت) : در پورتالهای سازمانی معمولا کاربران می توانند از طریق چت و مسنجر همزمان ، یا از طریق آسنکرون تالار گفتگو (فروم) ، وبلاگ و ایمیل را در ارتباط با این سازمان هستند.
o جستجو و گردش اطلاعات : ارائه اطلاعات ، مفید است اما سخت برای رسیدن به مشروط و یا در غیر این صورت امکان پذیر نمی باشد. همه اطلاعات مهم است ، از جمله ویژگی های پورتالهای سازمانی با حجم فراوان داده می شود.
o خصوصی سازی (تغییرات شخصی) : امکان خصوصی سازی محتوا -- داده ها ، اطلاعات و خدمات -- و همچنین به نظر می رسد خصوصی سازی پورتال ، توانایی برای لذت بردن از فرمت های شخصی کاربران می دهد. هر کاربر باید به خدمات و اطلاعات در مورد نظر انتخاب شده قادر خواهد گفت.
o تعیین حقوق دسترسی و مقررات (برخورداری) : مدیران پورتالهای سازمانی اجازه به کاربران برای دسترسی به اطلاعات و خدمات محدود است. به عنوان مثال ، اطلاعات مالی شرکای کسب و کار باید فقط همکاران سازمان ارائه شده باشد. هنوز کارکنان ، و نه مشتریان و سازمان ها است.
o یکپارچگی (ادغام) : ارتباط بین نرم افزار سیستم و نرم افزار ها در سازمان ها و نقطه نظر -- نمایش پست تنها نقطه -- یکی از مهم ترین ویژگی یک پرتال سازمانی است. این ملک واقع در تفاوت Bazr سایت پورتال سازمان است.
o تعیین هویت و تایید صحت مرحله (مجرد ورود به سیستم در -- SSO) : کاربران هنگامی که نیازی به نام کاربری و جزییات مربوط به پورتال خود را در فروم کار به خدمت کرده است. در واقع ، با خدمات مانند LDAP فعال و دایرکتوری باید با استفاده از مشخصات به کار با سیستم های مختلف وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، کاربران باید قادر باشد که یک بار ورود نام کاربری و بخشهایی از اسناد ، پست الکترونیکی (مرتبط با پست الکترونیکی) ، بایگانی اسناد و مدارک (آرشیو اسناد مرتبط با نرم افزار) و نامه های اداری (در رابطه با سیستم اتوماسیون) استفاده کنید.




مفهوم پورتال از دیدگاه های مختلف و اهداف مختلف تعریف کرده است که می رویم به ذکر چند نمونه :

· سایت پورتال است که سایر خبرگزاریها سایتهای دیگر است به نهاده ها ، پورتال ها خدمات رایگان به طور معمول از قبیل موتور جستجو ، ایمیل رایگان ، چت و... است.

· سایت پورتال است که ابتدا هنگامی که افراد استفاده از وب را برای دیدن. (رتبه اول را به رجوع کنید) و چنین است که هدف ، برقرار شود. معمولا یک پورتال با لیستی از سایت های دیگر ، یک موتور جستجو و برخی خدمات رایگان مانند ایمیل ، چت و... است. در واقع ، پورتال در نظر گرفته شده است نقطه ورود.

· پورتال سایت با هدف میتوان به عنوان اولین مکان تماس با ما (اولین پاتوغ) زمانی که کاربر آنلاین شروع به طراحی و پیاده سازی خواهد شد. ترکیبی از اخبار پورتال ، اطلاعات ، جستجو و دایرکتوری سرویس فراهم می کند. رهگذر ، ارائه خدمات رایگان و ابزار محتوای دیگر ، از جمله تلاش های پورتالها برای حفظ مقام بهترین جا برای شروع است.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links