طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

About Portal medical

درباره پورتال پزشکی

پورتال یک سرویس از اطلاعات علمی و فنی است که میتوان آن را کتابخانه مجازی برای بهداشت و درمان نام گذاشت. پورتال با هدف پاسخ به تقاضا برای اطلاعات در مورد جنبه های مهم بیماری ساخته می شود.

عملکرد آن به فعالیت های علمی و فنی تکمیلی است که (سازمان بهداشت جهانی) و (آمریکا سازمان بهداشت پان (نوعی رامی). با استفاده از روش و مرتبط با شبکه ، پورتال ارائه می دهد در حال حاضر و محصولات مربوط به اطلاعات و خدمات. این ابزار کلیدی برای بروز رسانی و آموزشی منابع انسانی برای تصمیم گیری بر اساس اطلاعات و مدارک علمی در سیاست ، مدیریت ، پژوهش ، آموزش و پرورش ، مراقبت ، پیشگیری و کنترل آنفلوانزا .

هدف آن عبارتند از کارشناسان ، مسئولین و عموم مردم. پورتال ارائه می دهد دسترسی به مجموعه های بزرگ و سازماندهی شده از منابع اطلاعاتی. شبکه اجتماعی از نهادهای تولید است که اطلاعات مربوطه را در مورد این موضوع پورتال شامل ، در ابتدا ، سازمان های بین المللی سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) سیستم ها و سازمان های ملی انتخاب شده ، از قبیل مرکز کنترل بیماری پیشگیری را در ایالات متحده و وزارت بهداشت ، درمان.

شبکه شامل ادبیات از مطالب علمی و فنی به زبان پرتغالی ، انگلیسی و اسپانیایی ، شناسایی ، انتخاب و در دسترس از VHL و شبکه های تکمیلی. پورتال استفاده می کند همچنین یک مخزن برای ذخیره محتوای متن کامل زیر توضیحات مربوط به فهرست کتب و فهرست گیری از LILACS (آمریکای لاتین و کارائیب در ادبیات علوم بهداشت و درمان).

محتوا در پورتال فراهم می کند زمینه های موضوعی مانند واکسن ، دارو ، تاریخ ، در میان دیگران ؛ از مطالب با منابع اطلاعات و انواع مختلف از جمله انتشار مقالات علمی ، بررسی سیستماتیک و رهنمودها ، گزارش اپیدمیولوژی ، جوامع آنلاین یا وب سایت های مربوطه توسط HIL (اطلاعات سلامت اجاره دهنده) ، مجموعه ای از پرسش های متداول ارائه شده توسط سازمان های بین المللی و نهادهای محلی ، در میان مطالب دیگر.

پیوند به پورتال به روز رسانی اخبار توسط خوردها ، Twitters ، وبلاگ ها و رویدادها انتخاب شده با توجه به کیفیت و معیارهای ارتباط ، از طریق شبکه ای از آموزش و مطلع محیط زیست و منابع اطلاعاتی انتخاب شده است.

مطالب پورتال به راحتی می توانید به وب سایت ها و وبلاگ ها می شود توسط کاربران داده شده را از طریق فن آوری ویدجت اضافه شده است. در ویدجت - XHTML کد منبع در دسترس هستند که سندیکاهای به روز رسانی در مورد آنفولانزای (H1N1) پورتال به اینترنت صفحات است. بدین ترتیب ، هر موقع از مطالب جدید در ادبیات علمی و فنی ، هر گونه وب سایت است که ویدجت خواهد شد همچنین به روز شده وجود دارد.

توسعه آن را تحت قانون اساسی از کمیته مشورتی با مقامات ، متخصصان ، نمایندگان در حوزه کلی آنفلوانزا (H1N1) برنامه است. آنها از نهادهای ملی و بین المللی ، دعوت به مشاوره در مورد مدیریت و بهره برداری پایدار از پورتال ، و همچنین ارزیابی کیفیت خود را بر اساس ضوابط باشد.
پورتال اطلاعاتی از ONU

اینترنت اطلاعاتی از پورتال - اودسا I.I. دانشگاه ملی در Mechnikova هدف ارائه بهبود ONU در اینترنت ایجاد شده است. پورتال اجازه می دهد تا برای متحد کردن تمام اینترنت از امکانات دانشگاه و پروژه های اطلاعات موضوعی در پلت فرم اطلاعات متحده است.

هدف از پورتال -- تحقق استاندارد های نوین در سازمان ها و داده ها از روند افزارهای آموزشی در تمام مراحل آن است.

وظایف اولیه پورتال اطلاعات عبارتند از :
-- ادغام اودسا I.I. منابع اطلاع رسانی دانشگاه Mechnikova ملی به اینترنت ؛
-- اطمینان از اصل باز بودن و فعالیت روشنسازی ONU در اینترنت ؛
-- ایجاد محیط و تعامل با مردم ، نهادهای دولتی و رسانه های گروهی با دفتر طرحهای پژوهشی از دانشگاه ؛
-- اطلاعات از عمل و اوکراین از جامعه جهانی در مورد اتفاقات در اودسا دوم دانشگاه Mechnikova - ملی علمی آموزشی ، بخش های دولتی و سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی ، فرایند ؛
-- مدرسه ای - همراهی methodical از روند تحصیلی ؛
-- کار با تحریک دانش آموزان ؛
-- تبلیغات و دستاوردهای علمی ، آموزشی ONU.

تالار کنفرانس ، گرا است که در درگاه :
-- معلمان و دانش آموزان ؛
-- دانشجویان فارغ التحصیل و رقبا ؛
-- دانش آموزان و والدین آنها هستند ؛
-- مدیران آموزش و پرورش ؛
-- عمله های علمی و تحلیل گران ؛
-- همه ، که به سوالات علاقه مند سازند و به آنها جالب ONU.

ایجاد و حمایت از اطلاعات پورتال
در لحظه طراحی ، سند توسعه اصولی ، چک کردن برای کار بر روی اینترنت ، ایجاد پورتال و همچنین پشتیبانی از اکثر کسب اطلاعات بیشتر توسط گروه است ابتکار عمل از طرف کارمند و دانشجوی دانشگاه ، که منجر به اجرا Dragunovskiy NN

با تشکر Alyanchikov جداگانهای را برای دانش آموز Yevgen به حرفه "مکانیک" (رئیس "نظری مکانیکی" مهندسین IMEM ONU) برای کار به اجرا در ساخت طراحی و برنامه نویسی پایگاه داده ها و سیستم های مدیریت محتوای سایت شوید.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links