امکانات پرتال
با توجه به تعریف انجام شده ویژگی های پورتال یا پرتال عبارتند از :
1 -- ارائه شخصی و اطلاعات کاربر در پورتال که نیاز دارد توسط شخص و یا کاربر فعال. (تغییرات شخصی و خیاطی)
2 -- ارائه سیستمهای جستجو و دایرکتوری به طوری که کاربر در حداقل زمان ممکن برای رسیدن به اطلاعات. (جستجو و دایرکتوری ها)
3 -- ارائه امکان شخصی سازی برای تغییر ظاهر و ساختار هر کاربر پورتال (پایان سفارشی کاربر)
4 -- ارائه ساز و مسئول مدیریت اطلاعات پورتال به مردم است. (محتوا و مدیریت داده ها)
5 -- ارائه مکانیزم برای مدیران پورتال نیازهای افراد مختلف در سازمان ها است.
6 -- پشتیبانی برقراری ارتباط با منابع خارج از پورتال نظیر وب سرویس و سایر خبرگزاریها سایتهای دیگر برای کسب اطلاعات و خدمات مورد نیاز است.
7 -- عدم وابستگی به مساحت (بستر) خاص به طوری که برای همه افراد با سیستم عاملهای مختلف و مرورگرهای مختلف در دسترس است (کراس پلتفرم - کارکرد). در این مورد شامل سیستم های پشتیبانی شده توسط هم PDA و موبایل.
8 -- ثبت - پست شده در : وسیله ای از جانب کاربر ورود به سایت فقط یک بار به همه خدمات و اطلاعات ارائه شده به محدوده می شود.
9 -- راه حل های امنیتی به منظور تعیین نقش کاربران و سطوح دسترسی هر کاربر در سیستم. این سطح شامل دسترسی به بازدید کنندگان پورتال و پیشنهادات. (امنیتی)
10 -- ساختار برای ارائه اطلاعات به کاربران خاص (طبقه بندی)
11 -- ساختار ناوبری ساده است به طوری که کاربر کلیک کنید پایین ترین محل ، خدمات یا اطلاعات مورد نظر برسد. (فهرست اسامی / هدایت اسناد و مدارک)
12 -- امکان ایجاد کاربران پیشنهادات پورتال و دیگر کاربران پورتال به صورت همزمان ( "چت") یا غیر همزمان ( "انجمن ها"). (همکاری)
13 -- خدمات اینترنت پرسش و پاسخ
14 -- ارائه مکانیزمی که از طریق آن کاربران می توانند در نقاط مختلف از اعضای پورتال و تغییر اطلاعات و یا اضافه کردن بخش اطلاعات جدید ، به ایمیل دریافت خواهید کرد. (گروه ها / تازه چه خبر؟)
15 -- یکی از وقایع تبادل پیام است که برای کاربر مهم هستند. با استفاده از سیستم پیام پورتال و یا ایمیل به مشتری و او خواسته شده است که این رویداد را اتفاق افتاده است. به عنوان مثال ، کاربران می توانند در پیام های خود را برای شخصی ، دریافت یک شغل ، دریافت اخبار Tnzmyat ویژه ای با عنوان "پیام" را درخواست کنند. (هشدار)
16 -- Workflow -- مدیریت تمام فرایندهای روند اجرایی هستند. این بخش روند ، و با زمان بندی مشخص به افراد مختلف اختصاص داده و انجام می شود. حداقل که بهبود کیفیت فرآیند کمک می کند ، پیاده سازی آن بر روی کاغذ. اما این امکان کافی است؟ من بدین وسیله علاوه بر این می توانند به کار روند ، چگونه به کار و برای کنترل زمان بندی؟ یکی از ویژگی های پورتال مدیریت گردش کار ارائه شده است. (Workflow مدیریت)
بر اساس این فرایند می تواند توسط سیستم با استفاده از امکانات "زمان" و "Fazbndy" ، فرآیند را به وظایف کوچک تر تقسیم شده ؛ به طوری که هر وظیفه نه تنها نشان می دهد که شخص انجام است ، اما زمان نشان از روند تعریف شده باشد که انجام شده است. اگر بخشی از سیستم مدیریت گردش کار یا پیام هشدار می شود در تقویم شخصی ، می تواند در نظارت موثر و کمک به فرایند توسعه خواهد شد. در نهایت ، این فرایند را برای توصیف فرآیند ایجاد فرآیند های گرافیکی و کسانی که از سهم بوده و دارای حسن می تواند به درک بهتر از روند و حتی بهبود در زمان برای نجات روح.
علاوه بر این ، در صورتی که روند انتخابات در زمان نیاز بهره مند از آن است بخش های مختلف پورتال ، می تواند محک خوبی برای درک ارتباط بین قطعات پورتال است.
با توجه به تعریف انجام شده ویژگی های پورتال یا پرتال عبارتند از :
1 -- ارائه شخصی و اطلاعات کاربر در پورتال که نیاز دارد توسط شخص و یا کاربر فعال. (تغییرات شخصی و خیاطی)
2 -- ارائه سیستمهای جستجو و دایرکتوری به طوری که کاربر در حداقل زمان ممکن برای رسیدن به اطلاعات. (جستجو و دایرکتوری ها)
3 -- ارائه امکان شخصی سازی برای تغییر ظاهر و ساختار هر کاربر پورتال (پایان سفارشی کاربر)
4 -- ارائه ساز و مسئول مدیریت اطلاعات پورتال به مردم است. (محتوا و مدیریت داده ها)
5 -- ارائه مکانیزم برای مدیران پورتال نیازهای افراد مختلف در سازمان ها است.
6 -- پشتیبانی برقراری ارتباط با منابع خارج از پورتال نظیر وب سرویس و سایر خبرگزاریها سایتهای دیگر برای کسب اطلاعات و خدمات مورد نیاز است.
7 -- عدم وابستگی به مساحت (بستر) خاص به طوری که برای همه افراد با سیستم عاملهای مختلف و مرورگرهای مختلف در دسترس است (کراس پلتفرم - کارکرد). در این مورد شامل سیستم های پشتیبانی شده توسط هم PDA و موبایل.
8 -- ثبت - پست شده در : وسیله ای از جانب کاربر ورود به سایت فقط یک بار به همه خدمات و اطلاعات ارائه شده به محدوده می شود.
9 -- راه حل های امنیتی به منظور تعیین نقش کاربران و سطوح دسترسی هر کاربر در سیستم. این سطح شامل دسترسی به بازدید کنندگان پورتال و پیشنهادات. (امنیتی)
10 -- ساختار برای ارائه اطلاعات به کاربران خاص (طبقه بندی)
11 -- ساختار ناوبری ساده است به طوری که کاربر کلیک کنید پایین ترین محل ، خدمات یا اطلاعات مورد نظر برسد. (فهرست اسامی / هدایت اسناد و مدارک)
12 -- امکان ایجاد کاربران پیشنهادات پورتال و دیگر کاربران پورتال به صورت همزمان ( "چت") یا غیر همزمان ( "انجمن ها"). (همکاری)
13 -- خدمات اینترنت پرسش و پاسخ
14 -- ارائه مکانیزمی که از طریق آن کاربران می توانند در نقاط مختلف از اعضای پورتال و تغییر اطلاعات و یا اضافه کردن بخش اطلاعات جدید ، به ایمیل دریافت خواهید کرد. (گروه ها / تازه چه خبر؟)
15 -- یکی از وقایع تبادل پیام است که برای کاربر مهم هستند. با استفاده از سیستم پیام پورتال و یا ایمیل به مشتری و او خواسته شده است که این رویداد را اتفاق افتاده است. به عنوان مثال ، کاربران می توانند در پیام های خود را برای شخصی ، دریافت یک شغل ، دریافت اخبار Tnzmyat ویژه ای با عنوان "پیام" را درخواست کنند. (هشدار)
16 -- Workflow -- مدیریت تمام فرایندهای روند اجرایی هستند. این بخش روند ، و با زمان بندی مشخص به افراد مختلف اختصاص داده و انجام می شود. حداقل که بهبود کیفیت فرآیند کمک می کند ، پیاده سازی آن بر روی کاغذ. اما این امکان کافی است؟ من بدین وسیله علاوه بر این می توانند به کار روند ، چگونه به کار و برای کنترل زمان بندی؟ یکی از ویژگی های پورتال مدیریت گردش کار ارائه شده است. (Workflow مدیریت)
بر اساس این فرایند می تواند توسط سیستم با استفاده از امکانات "زمان" و "Fazbndy" ، فرآیند را به وظایف کوچک تر تقسیم شده ؛ به طوری که هر وظیفه نه تنها نشان می دهد که شخص انجام است ، اما زمان نشان از روند تعریف شده باشد که انجام شده است. اگر بخشی از سیستم مدیریت گردش کار یا پیام هشدار می شود در تقویم شخصی ، می تواند در نظارت موثر و کمک به فرایند توسعه خواهد شد. در نهایت ، این فرایند را برای توصیف فرآیند ایجاد فرآیند های گرافیکی و کسانی که از سهم بوده و دارای حسن می تواند به درک بهتر از روند و حتی بهبود در زمان برای نجات روح.
علاوه بر این ، در صورتی که روند انتخابات در زمان نیاز بهره مند از آن است بخش های مختلف پورتال ، می تواند محک خوبی برای درک ارتباط بین قطعات پورتال است.
No comments:
Post a Comment