طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Saturday, October 17, 2009

امکانات درگاه اینترنتی یا پورتال

امکانات پرتال

با توجه به تعریف انجام شده ویژگی های پورتال یا پرتال عبارتند از :

1 -- ارائه شخصی و اطلاعات کاربر در پورتال که نیاز دارد توسط شخص و یا کاربر فعال. (تغییرات شخصی و خیاطی)
2 -- ارائه سیستمهای جستجو و دایرکتوری به طوری که کاربر در حداقل زمان ممکن برای رسیدن به اطلاعات. (جستجو و دایرکتوری ها)
3 -- ارائه امکان شخصی سازی برای تغییر ظاهر و ساختار هر کاربر پورتال (پایان سفارشی کاربر)
4 -- ارائه ساز و مسئول مدیریت اطلاعات پورتال به مردم است. (محتوا و مدیریت داده ها)
5 -- ارائه مکانیزم برای مدیران پورتال نیازهای افراد مختلف در سازمان ها است.
6 -- پشتیبانی برقراری ارتباط با منابع خارج از پورتال نظیر وب سرویس و سایر خبرگزاریها سایتهای دیگر برای کسب اطلاعات و خدمات مورد نیاز است.
7 -- عدم وابستگی به مساحت (بستر) خاص به طوری که برای همه افراد با سیستم عاملهای مختلف و مرورگرهای مختلف در دسترس است (کراس پلتفرم - کارکرد). در این مورد شامل سیستم های پشتیبانی شده توسط هم PDA و موبایل.
8 -- ثبت - پست شده در : وسیله ای از جانب کاربر ورود به سایت فقط یک بار به همه خدمات و اطلاعات ارائه شده به محدوده می شود.
9 -- راه حل های امنیتی به منظور تعیین نقش کاربران و سطوح دسترسی هر کاربر در سیستم. این سطح شامل دسترسی به بازدید کنندگان پورتال و پیشنهادات. (امنیتی)
10 -- ساختار برای ارائه اطلاعات به کاربران خاص (طبقه بندی)
11 -- ساختار ناوبری ساده است به طوری که کاربر کلیک کنید پایین ترین محل ، خدمات یا اطلاعات مورد نظر برسد. (فهرست اسامی / هدایت اسناد و مدارک)
12 -- امکان ایجاد کاربران پیشنهادات پورتال و دیگر کاربران پورتال به صورت همزمان ( "چت") یا غیر همزمان ( "انجمن ها"). (همکاری)
13 -- خدمات اینترنت پرسش و پاسخ
14 -- ارائه مکانیزمی که از طریق آن کاربران می توانند در نقاط مختلف از اعضای پورتال و تغییر اطلاعات و یا اضافه کردن بخش اطلاعات جدید ، به ایمیل دریافت خواهید کرد. (گروه ها / تازه چه خبر؟)
15 -- یکی از وقایع تبادل پیام است که برای کاربر مهم هستند. با استفاده از سیستم پیام پورتال و یا ایمیل به مشتری و او خواسته شده است که این رویداد را اتفاق افتاده است. به عنوان مثال ، کاربران می توانند در پیام های خود را برای شخصی ، دریافت یک شغل ، دریافت اخبار Tnzmyat ویژه ای با عنوان "پیام" را درخواست کنند. (هشدار)
16 -- Workflow -- مدیریت تمام فرایندهای روند اجرایی هستند. این بخش روند ، و با زمان بندی مشخص به افراد مختلف اختصاص داده و انجام می شود. حداقل که بهبود کیفیت فرآیند کمک می کند ، پیاده سازی آن بر روی کاغذ. اما این امکان کافی است؟ من بدین وسیله علاوه بر این می توانند به کار روند ، چگونه به کار و برای کنترل زمان بندی؟ یکی از ویژگی های پورتال مدیریت گردش کار ارائه شده است. (Workflow مدیریت)

بر اساس این فرایند می تواند توسط سیستم با استفاده از امکانات "زمان" و "Fazbndy" ، فرآیند را به وظایف کوچک تر تقسیم شده ؛ به طوری که هر وظیفه نه تنها نشان می دهد که شخص انجام است ، اما زمان نشان از روند تعریف شده باشد که انجام شده است. اگر بخشی از سیستم مدیریت گردش کار یا پیام هشدار می شود در تقویم شخصی ، می تواند در نظارت موثر و کمک به فرایند توسعه خواهد شد. در نهایت ، این فرایند را برای توصیف فرآیند ایجاد فرآیند های گرافیکی و کسانی که از سهم بوده و دارای حسن می تواند به درک بهتر از روند و حتی بهبود در زمان برای نجات روح.

علاوه بر این ، در صورتی که روند انتخابات در زمان نیاز بهره مند از آن است بخش های مختلف پورتال ، می تواند محک خوبی برای درک ارتباط بین قطعات پورتال است.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links