طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Saturday, October 17, 2009

چند اصطلاح پورتال

اصطلاحاتی از پورتال
کراولر یا کروال کردن: فرآیندی است که به طور خودکار بر اساس برنامه از پیش تعیین شده ، قسمتی از سایت یا سایت های زنگ بزند. به عنوان مثال ، می توان مجموعه ای crawler که صفحات خاصی از یک وب سایت را بخوانید اگر فایل آن را تغییر آیکون ساخت و اطلاعات برای به روز رسانی رده بندی.

مخزن فراداده ، که شامل نمایش اطلاعات موجود نیست (فراداده) به پورتال داده های ساختار آن است. این شامل ابرداده ابرداده مربوط به هر طبقه بندی و مستند سازی کرده است.


پورتلت : پورتلت (پورتلت) جزء وب را به عنوان پورتال تنها تولید کننده شناخته شده است. در واقع پورتلت رابط بین کاربر و منبع اطلاعات (Datasource) دریافت درخواست کاربر و با توجه به صفحه مورد درخواست شما را نمایش. اطلاعاتی که توسط پورتلت ساخته شده است ، قطعه قطعه کردن آن به نام زبان اچ ، XHTML ال است و یا نوشته شده است. پورتلت تکه برای هر پورتلت های دیگر استفاده خواهد شد. برای پورتلت عناوین دیگری نظیر Gadgets ، بلوک ، ماژول ها وب ، وب سایت قطعات ، وجود دارد.

ردهبندی موتور : مسئولیت مرتب کردن بر اساس Toxonomy و اطلاعات را برای بر عهده دارد. این مرتب سازی ممکن است در ابرداده (Medadata پایه این موارد باشد) در مستندات ، قوانین مشخص برای مرتب سازی ، محتویات مستندات ، فیلترها و ضوابط جستجو باشد.

فیلتر : فیلترها اغلب در درون فایل های تعیین شده و یا پوشه ها طبقه بندی نتایج جستجو ، استفاده می شود. فیلتر ممکن است بر روی کلمات از قبیل "تمام متون که در آن کلمه ای آی بی ام" ، یا مبتنی بر موضوع باشد نظیر "اگر این متن شبیه متن دیگری است بر اساس" است و در قانون گفت : "اگر مشتری دارای ارزش عرصه بر اساس به آی بی ام "

فهرست : درخواست مجموعه ای از اطلاعات و بازیابی اطلاعات است که می تواند کمک کند. فهرست همیشه ترکیبی از شاخص متن کامل را برای مخزن فراداده برای اسناد و محتوا هستند.

کارت مجازی : فهرست مخزن فراداده و در درون هر یک از اسناد و یا هر بخشی از آن یک کارت مجازی است. این کارت حاوی آدرس فیزیکی هریک از مستندات و یا محتویات آنها می شوند. علاوه بر این ، ارزش ها زمینه چند کارت نشان دادن اطلاعات (فراداده) می باشد. در واقع ، نماد کارت پورتال اسناد است.

پروفایل کاربر : پورتال را برای هر کاربر است که اطلاعات ذخیره شده سایت Mygrnd شخصی استفاده می شود. هر پورتلت پرتال برای دسترسی به این اطلاعات و صفحات با توجه به این اطلاعات پیکربندی را برای کاربران مناسب است Akhvasthay. اطلاعات پروفایل کاربر همچنین شامل چگونه صفحه اصلی پورتال و پورتلت های مورد علاقه کاربر هستند.

سیستم مدیریت محتوا : اغلب پورتالهای سازمانی به عنوان بخشی از "مدیریت محتوا" هستند. کاربرانی که برای دسترسی به این اطلاعات جدید می تواند پورتال خود را وارد کنید. پس از اطلاعات مناسب در دایرکتوری خواهد بود که طبقه بندی سایت شوید. شایان ذکر است که این بخش می توانید فرمت و یا اف توضیحات را وارد کنید. همچنین ، این امکان وجود دارد که کاربران می توانند صفحات نسخه متنی را تولید و باید آنها را تغییر دهید.

éåí - تصدی برنامه با سیستمعامل : سیستمهای مختلف در گذشته وجود داشته اند هر گونه سازمان ها است. هر کدام از برنامه های خود ، خوب عمل کند ، و حتی بسیار مفید پایگاه های داده را ایجاد می کند ، اما توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند. éåí می تواند تمام خدمات و برنامه های سازمان قرار داده به هم به عنوان سیستم واحد استفاده کنید ، کاربران لازم می باشد. اما پیچیدگی های هر بخش خود است (خود را به خرید قطعات ، فروش ، منابع انسانی و...) این بسیار دشوار و پرهزینه است.

این هدف نهایی نشان دادن اطلاعات یکپارچه پورتال بدون در نظر گرفتن از منابع متفاوت هستند ، éåí می تواند به عنوان یک پرتال را به یک لایه جدید در درخواست چنین عملی که نتیجه همان است تنها مورد استفاده قرار گیرد.

توسعه استانداردها و پروتکل : استانداردهای درک است که برای پورتال مورد استفاده قرار می گامهای مهم است به منظور توسعه یک سایت شوید.

XML : زبانی برای نمایش اغلب داده ها می تواند استفاده شود. این زبان مشابه با تعداد زیادی از تفاوت را برای انتقال داده ها XML نسخه متنی استفاده شده است ، اما فقط متنی مرورگر (مرورگر) کاربر می گوید که صفحه درخواست شده را به چگونه. در حالی که در اغلب موارد ، خود را با XML چگونه است و نه اتصال داده را دریافت برنامه با استفاده از XML و XSLT اکساسال داده ها را نشان می دهد.

زبان امتدادپذیر رویانداز سبک انتقال - اکساسال ، XSLT : فایلهای XML شامل داده ها از کاربران که دارای معنی خاص ، اکساسال حاوی قوانینی برای تبدیل فرمت داده هایی را که به کاربر قابل مشاهده باشد. این قالب ممکن است نسخه متنی را برای مرورگرهای وب ، ال برای ابزارهای بی سیم و یا اف است که برای چاپ مناسب است.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links