طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

سیستم مدیریت محتوا یا پورتال


سیستم مدیریت محتوا یا پورتال می تواند توسط سیستم برگردانده شود ، سه عمل اصلی در هر پورتالی ضرورت دارد : ایجاد ، مدیریت و سطح بندی اطلاعات بود.
سیستم مدیریت محتوا با ویژگی های زیادی دارد و بسته به نوع محتوا کارایی آنها نیز متفاوت است ، بعنوان مثال اگر تصویر شما و یا محتوای فیلم شده است طبقه بندی شده و سطح مدیریت محتوا نیاز های مختلف متن را بیش از شما و یا اگر محتوای شما صوتی باشد این امر کاملا متفاوت است.
صفحه اصلی نرم افزار سیستم های مدیریت محتوا به ترتیب کاربرد و اهمیت محتوا به کلی به سه بخش تقسیم شده است :
محتوای متنی (متن مطلب) : این محتوا شامل اخبار ، مقالات ، کتابها و مطالب دیگر از متن خود را به گونه ای است حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به فرم وب.
محتوای چند رسانه ای (چند رسانه ای محتوا) : این محتوا ، از جمله صدا ، عکس ها و فیلم های سینمایی است که اداره استاندارد های خاص استفاده می شود بنابراین در این سیستم های مدیریت کاملا تخصصی و عمومی برنامه های کاربردی را عمدتا.
مطالب و محتوا (باز محتویات فایل) : این محتوا شامل فایلهای فشرده ، فایلهای اجرایی و کتاب های الکترونیکی عمدتا برای نگهداری و مدیریت مورد نیاز است به استفاده از استاندارد خاص ، این نوع مطالب به عنوان مطالب چند رسانه ای و بسیار برای مدیریت آن از سیستم های معمولی مورد استفاده تخصصی.

سیستم های مدیریت محتوا را از جهات دیگر نیز در دسترس است و بررسی نوع مدیریت و سطح بندی اطلاعات است ، مهم ترین بخش کار دانش است Sytm سیستم مدیریت محتوا ، سیستم های مدیریت محتوا عمدتا دسترسی به اطلاعات عمومی در سه در سفارش : ایجاد یا ورود اطلاعات هستند ، ویرایش ، مدیریت و انتشار اطلاعات
با این حال بیشتر مطالب تخصصی در سیستم مدیریت این سطح جزئی تر است روح است ، به عنوان مثال می تواند در ایجاد یا با توجه به نوع داده ها و مقوله های حاوی مطالب مختلف ، به عنوان مثال می تواند به سیستم گردش خون در آژانس ذکر شده ارسال می شود که در هر بخش ، از جمله وارد کردن ، ویرایش و چاپ و نشر دسترسی متفاوت است.
نوع دیگر سطح بندی اطلاعات Sytm از گروه های مدیریت محتوا سطح بندی اطلاعات کاربر بر اساس است که دارای 2 بخش کلی Fronted و باطن هستند این مورد برای رویارویی با هر کاربر در محتوای این دو مقوله به شرح زیر خواهد بود ما از آن به ویکیپدیا کمک کنید.
بخش Fronted :
کاربر به عنوان یک مهمان عزیز و به سادگی به اطلاعات طبقه بندی شده و محتوای بدون سطح و یا اطلاعات عمومی (عمومی به عهده گرفت) تا دسترسی داشته باشید.
کاربر باید نام کاربری یا سطح اولیه دسترسی به اطلاعات که در این صورت کاربر به مجاز در مهمانان Dryft اطلاعات بر اساس دسترسی و می تواند بالاتر از این سطح از اطلاعات با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت خواهید کرد در این سطح از اطلاعات نیز بسیار مهم است و عمدتا در شرایط را دارند از نوع در دسترس نیست.
اعضا با دسترسی ویژه به اطلاعات و قادر به دریافت اطلاعات با درصد اهمیت بالاتری از که منجر بررسی امنیت اطلاعات خاص ، او نشان داده شده است.
هر کدام از این سطوح همچنین دارای بخشهای زیر دسته ها برای کسب اطلاعات بیشتر از کاربران بر اساس نیازهای هر یک از متغیر سیستم مدیریت محتوا است.
بخش باطن :
کاربر می تواند ورودی کاربر قادر است برای دسترسی به سیستم مدیریت محتوا در پشت صحنه به عنوان یک نویسنده و به حال بازی تولید محتوا ، این کاربر فراهم می کند تمام بخش Fronted را ممکن است داشته باشد.
کاربر می تواند محتوای این عمل ورودی دستی به عنوان یک ویرایشگر محتوا و همه کاربران ویرایش قبلی دارد دسترسی داشته باشید.
جستجوی مطالب سایت با احتمال است که بخشی از جزئی ترین سیستم مدیریت دارای دسترسی به تمامی کاربران قبلی ارسال شده اند
اما مدیران ،.
مدیران ، تعریف ساختار دو سطح دسترسی به مطالب مرتبط با آن در سیستم است.

بر اساس جدول فوق ارائه بالاترین کیفیت را نشان سوپر مدیر دسترسی و پایین ترین است به مهمان اختصاص داده شده.
سیستم های مدیریت محتوا را از جهات دیگر را می توانید بررسی کنید که راه و ذخیره سازی از محتوای آنها ، شیوه های مرسوم در ذخیره سازی داده ها به شرح زیر است :
روش ذخیره سازی خام اطلاعات : در این راه بدون هیچ گونه تغییر در اطلاعات و با فرمت اصلی ذخیره شده است ، راه را از نظر امنیتی است که بسیاری از مشکلات از جمله عدم کنترل دسترسی می توانند محتوا باشد.
روش به عنوان داده های ذخیره سازی فایل تغییر کرده باشد و یا کد شده : در این راه را برای تبدیل فرمت داده ها امن تر است و صفحه اصلی دسترسی به منابع اطلاعاتی را در خارج از تقریبا غیر ممکن است ، فقدان این راه عیب یابی در پردازش موازی اطلاعات است.
ذخیره سازی استراتژی در بانک اطلاعاتی : در این روش اطلاعات فرمت خاص و قابلیت های ذخیره پردازش داده ها هستند و قادر به تعیین دسترسی ، استفاده از روش معمولترین روش در هر انبار استفاده می شود و همچنین عامل امنیت بالا است.

سیستم مدیریت محتوا به طور کامل تغییر دهید نسل های اولیه خود را به طور همزمان قادر می شوند و با استفاده از ویژگی های جدید به سادگی مختلف مدیریت محتوا و بنابراین به جای کنترل از چندین سیستم مدیریت محتوای تکمیلی به سیستم به امکاناتی برای مثال کافی است ، پورتال سیستم مدیریت محتوا قادر به ojo محتوای متن های مشابه ، تصویری ، صوتی و فایل را با طرح مدیریت و سطح را به این نسل جدیدی از جزء سیستم مدیریت محتوا سیستم مدیریت محتوا که کاملا میتواند جایگزین سیستم قبلی مدیریت محتوا ، طراحی ساختار نرم افزاری است که به طور همزمان می تواند چند محتوای چند زبان را به کاربران ارائه فرصتهای شغلی تاثیر بگذارد ، بدون اشتباه رخ می دهد ، همچنین اطلاعات و محتوا را با سطوح مختلف قادر به دسته بندی و ارائه دسترسی به کاربران ، به طور کامل رایگان سیستم مدیریت محتوا و سازگاری کامل با استاندارد فارسی است و می تواند به عنوان انتخاب خواهد شد بهترین وب سایت در مدیریت محتوا در نظر گرفته می شود.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links