طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Saturday, October 17, 2009

پورتال چیست؟

پورتال چیست؟
اینترنت پر شده از هیاهو می باشد. به محض این که شرایط محیا شد هر کسی آماده است تا به آن در همه جا بپردازد. مثال خوبی ازآن به اصطلاح پورتال یا میزبانی از کاربران است.
عموما پورتال به معنی چیزی است که سایت اینترنتی بزرگ با بسیاری از سرمایه گذاری به عنوان درگاه ورودی استفاده می شود یا برای ایجاد یک وب سایت ، در حالی که این تعریف دقیقا همان زمان مناسب نیست. پورتال ، مقدار سرمایه گذاری در حال کار نیست و یا چقدر سایت شما شناخته شده است. درگاهی این واقعیت که وب سایت پرتال برای ورود به جهان اطلاعات در مورد مسائل خاص به شما ارائه می دهد. سایت پورتال بسیار بزرگ بر روی اینترنت است که می تواند حجم بالایی از اطلاعات و خدمات به کاربران را فراهم کند و برای بازدید کنندگان. زبان فنی یک سایت پورتال از یک صفحه کامل از امکانات ورودی و پیوند که از بالا و پشتیبانی مختلف شامل تماس با ما.
مجموعه سیستم های پورتال مخلوط می کند که تمام اطلاعات برای کاربران ساده خواهد شد. برنامه های سیستم به طور کلی شامل اخبار ، خدمات رایگان پست الکترونیکی ، موتور جستجو ، فروشگاه آنلاین (آنلاین) ، چت ، انجمن ها ، تبلیغات و نیازمندیها ، پیوندهایی به سایر وب سایت ها و مهمتر از . هدف از همه این برنامه ها فقط ایجاد حس راحتی و ایجاد "جامعه" است برای کاربران. و کاربرانی است که ایجاد اعتماد ، بجای اینکه به دنبال اطلاعاتی در مورد وب سایت به تنهایی و قطعات پازل را پیدا کند و استفاده از پورتال و سفر خود را از آنجا به شروع می شود. بنابراین ، در این مورد ارزش پورتال خدمات برای جلوگیری از اتلاف وقت اجازه می دهد. پورتال امروز قادر به انجام تقریبا هر موضوع قابل تصور است.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links