طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

پورتال سیستم مدیریت محتوا دستیار a2cms

مدیریت پورتال صاحب سایت و یا
دستیار پورتال سیستم مدیریت محتوا
سیستم تلفن گویا ، مدیریت وب سایت اساتید با قرار دادن فضا و ماژول نیاز برای اجازه به اعضای هیئت علمی به وب سایت خود را به علمی و وب با دانشجویان ، دیگر پژوهشگران و صنعت ارتباط برقرار کنید.
این سیستم مدیریت محتوا همچنین تولید بزرگ پورتال وب سایت های به هم پیوسته اساتید ، بانک اطلاعات به روز از فعالیت های اعضای هیئت علمی را تولید خواهد کرد.
سیستم تلفن گویا این قابلیت به اطلاعات استخراج شده از نماد مدیریت محتوا سیستم آموزش ، سیستم مدیریت محتوا مدیریت آموزش گلستان ؛ سیستم تلفن گویا مدیریت آموزش و پرورش مدیریت آینده و سیستم های مدیریت محتوا قادر است به فرم.
رزومه آموزشی ، پژوهشی و حرفه ای معلمان را از طریق مدیریت و سیستم مدیریت محتوا برای مشاهده و گزارشگیری در دسترس خواهد بود. به این ترتیب ، معلمان قادر خواهد شد به :
رزومه کاری خود را به ثبت نام و
ارتباطات و تعامل خود را برای افزایش علمی
ارائه خدمات حرفه ای را برای پرداخت
سیستم مدیریت محتوا و استادان با وب سایت نرم افزار مدیریت سیستم مدیریت محتوا و حساب یکپارچه از معلمان حاضر می تواند هر دو حق استفاده از سیستم مدیریت محتوای تعلق به او.
این سیستم مدیریت محتوا می توانند از اعضای هیئت علمی به عنوان عامل عمده ای در کیفیت آموزش دانشگاه و پژوهش را نشان می دهد.

سیستم تلفن گویا a2cms تصاویر به زودی...



این سیستم مدیریت محتوا را از طریق وب قابل دسترسی می باشد ، بنابراین :
هیچ جایی هیچ محدودیت جغرافیایی.
ابزار تخصصی و پورتالهای به هر غیر a2cms لازم نیست مرورگر وب است.
ماژول ها

درباره اطلاعات شخصی
سوابق تحصیلی
سابقه تدریس
پروژه های پژوهشی
دانش آموز نمونه :
پایان نامه و پایان نامه ها
افتخارات و جوایز
نظریه ها ، اختراعات و اکتشافات
ماده
حق طبع و نشر و ترجمه ها
همایش ها
سابقه اجرایی
پروژه ها و حرفه ای
تماس با ما با استادان و جلسه بار
طرح کار و آموزش و پرورش
اطلاعات فنی
زبان های برنامه نویسی سیستم های مدیریت محتوا و برنامه Asp.net2 nTier (چند لایه) طراحی و پیادهسازی شده است. راه حل برای امنیت و حفاظت از اطلاعات مختلف در سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود و ضریب بالای امنیت سیستم های مدیریت محتوای داده می شود.
وب سایت
پشتیبانی از چندین زبان
پشتیبانی از ظاهر گرافیکی متعدد
زبان برنامه نویسی : Asp.Net2 (سی شارپ)
بانک اطلاعاتی : مایکروسافت گذاشتن و سرور یدلایمخیرات 2005
روش : nTier (چند لایه)
کاتالوگ محصولات
کاتالوگ محصولات این وبلاگ به زودی در دسترس است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و همه a2cms نسخه ی نمایشی پورتال ، لطفا با ما تماس شرکت می باشد.

سازگار با مرورگرهای :
اینترنت اکسپلورر 5 +
فایرفاکس 1 +
موزیلا 2 +
نت اسکیپ 2 +
مزایای استفاده از نظرات

مزایای استفاده از چشم انداز

لازم به ذکر است که a2cms پورتال دستیار یک علامت تجاری ثبت شده و استفاده از آن را برای سایر محصولات ؛ غیرقانونی است و شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان؛ هیچ قانونی را دنبال سوء استفاده از نام ، حق مسلم خود می داند.
مشخصات ثبت نام پرتال a2cms استاد به زودی


استادیار ، وب سایت علمی ، نرم افزار دوره ، ارزیابی ، ارزیابی از کیفیت آموزشی ، جزوه ، اسلاید های آموزشی ، تمرین ها ، پروژه ها ، نمرات ، چند رسانه ای ، مالتی رسانه ها ، آموزش ، دانش آموز ، استاد ، دانشگاه ، علمی امور سیستم مدیریت محتوا ، پورتال a2cms امور هیات علمی ، a2cms آموزش و پرورش پورتال ، سیستم مدیریت محتوا ، مدیریت منابع انسانی ، کارکنان سیستم مدیریت محتوا ، مالی سیستم مدیریت محتوا ، مقالات ، پروژه ها ، سوابق اجرایی ، آموزشی
پورتال معاونت a2cms ؛ حل تمرین

No comments:

Post a Comment

Friend's Links