طراحی سایت، وب سایت و پورتال یا سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ... جستجو در آگهي ها. جستجو درسوالات. جستجو دريادداشت ها. جستجو در مجلات راهنمای تصویری درج آگهی ..., درج آگهی در میهن آگهی,راهنمای درج آگهی ... سیستم کاریابی اینترنتی. تولید انواع سایت ، پرتال و مدیریت محتوا A2cms

Monday, October 19, 2009

مقدمه ای بر a2cms پورتال

مقدمه a2cms پورتال
یدلایمخیرات 1388 ژوئیه Martdad سایت اینترنتی تعداد 238 میلیون نفر بود. اگر کره زمین 6 میلیارد جمعیت hundred از هفت میلیون نفر در نظر گرفته می شود هر 28 نفر یک وب سایت است. شما هم عضو این خانواده هستند 238 million؟

پورتال و یا پورتال ojo ojo یک ابزار برای ایجاد دفتر وب سایت ها ، اخبار ، اطلاعات ، کسب و کار ، مغازه و شخصی. نرم افزار مورد استفاده در جهت بهبود وب سایت و جهان به زبان فارسی را آسان و سریع وب و اینترنت طراحی شده است. توسط این نرم افزار شما را در کمتر از 10 دقیقه قادر باشد در حالی که در سایت یا فروشگاه الکترونیکی اطلاعات می تواند باز.

دخالت در انتخاب و دیگر اینترنت فضای میزبانی وب سایت و هزینه نمی کنند.
انتخاب درگاه یا پورتال ojo ojo بدون نیاز به فضای وب نخواهد داشت. فقط پشت سر گذاشتهام و جادوگر هزینه حدود 10 دقیقه که تمام امکانات لازم از جمله ایجاد فروشگاه اینترنتی وب سایت ، ایجاد و مدیریت صفحات ، فایل سیستم های مدیریت ، سیستم گالری تصاویر ، آگهی نامه ، وبلاگ ، سیستم های اشتراک ، کتابخانه الکترونیکی ، سیستم با کاربران ، تالار گفتگو (انجمن) ، کارت پستال الکترونیکی آنلاین حراج و چند موجود دیگر در مورد خود.

به سادگی وب سایت a2cms ساز برای ایجاد و بروز رسانی صفحاتی را که نمی کنند.

طراحی پورتال و یا پورتال تیم ojo ojo 12 سال تجربه در طراحی و پیاده سازی و نگهداری سایت های مختلف دولتی و خصوصی و به طور کامل درک مسائل و مشکلات ایجاد و نگهداری سایت ، ایجاد کنش است و ابزار های مختلفی را برای استفاده از این ابزار در مرحله ساده ترین و سریعترین زمان و قادر به بروز رسانی بخش های سایت خود استفاده کنید می توانید ایجاد کنید.


وب سایت ساز کافی است تماس بگیرید a2cms سرعت و حجم صفحات و عکس ها نمی کنند.

اگر شما از نرم افزار پردازشگر متن را مانند مایکروسافت ورد متن را می توان به سایت منتقل شوند ، با بزرگ اندازه متن اطلاعات اضافی است سرایت می کند. پورتال نرم افزار یا سایت پرتال ojo ojo ساز به طور خودکار برچسب و نشانه ها بدون نیاز به از بین بردن. همچنین ، اگر شما ترجیح می دهید ، به طور خودکار عکس توسط نرم افزار جمع و جور می شود.

a2cms وب سایت ساز نگران هستند که امنیت و تقسیم کار انجام نمی بروز رسانی و نگهداری وب سایت.

موضوع حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما ، حداکثر تلاش برای حفظ امنیت محیط نرم افزاری می باشد. به همین دلیل نرم افزار پیچیده ترین و اینترنت کارشناسان امنیتی را به بهینه سازی محیط زیست و همکاری شما همچنین می توانید دسترسی به تخصیص کاربر به گروه های مختلف و محدود کردن دسترسی به سیستم و صفحات وظیفه بروز رسانی سایت خود می توانید از مطالب شرکای بین المللی سهم.


ساز بروز رسانی وب سایت به سادگی a2cms ظاهر و قالب و طرح سایت نمی کنند.

ojo ojo درگاه و یا پورتال آسانتر فرم را به سایت خود ، ابزار برای ساخت و مصرف را مشخص و موقعیت های مختلف منو Atva ، ناوبری ، جعبه ابزار و بانک اطلاعات و انواع پر از قابلیت های خصوصی سازی طراحی گرافیک برای شما در نظر گرفته. در صورت لزوم ، تغییر تمام صفحه گرافیکی با تنها با یک کلیک شما می توانید! همه رنگ و ظاهر می توانید به سایت خود را تغییر دهید.

a2cms وب سایت سازنده است که نگران از دست دادن و گزارشات لیست خرید آیا خرید و فروش نیست.

طراحی تجربه تیم ، سیستم جدید خرید سبد خرید و طراحی و پیاده سازی گزارش فروش است. به این ترتیب ، تمام سوابق و خرید سایت خرید و ذخیره شده و یا جایگزینی کامپیوتر مادر بسته شدن مرورگر و اطلاعات سالم و دست نخورده باقی خواهد ماند. پس سیستم خود را به تخمین های درخواست فروشگاه لوازم کمک خواهد کرد که بیشتر.


a2cms وب سایت ساز نگران هستند که در لیست موتورهای جستجو و بهینه سازی موتور جستجو نمی کنند.

تیم ojo ojo پورتال و یا پورتال با بیش از 4 سال تجربه در زمینه بهینه سازی موتور های جستجو ، حداکثر تلاش برای تکمیل و بهینه سازی نرم افزار انجام داده است. فقط : سعی کنید در طول 3 ماه را در واژه ها جستجو در موتورهای جستجو و گرفتن رتبه های بالا در صفحه اول نتایج جستجو وظایف. بدیهی است ، آنچه می تواند در دسترس ، فروش خواهد شد فرصت های کسب و کار بیشتر.

No comments:

Post a Comment

Friend's Links